مقالات

شروع تلاش برای موفقیت در کنکور

از روز های داغ تابستان غافل نشو ! (قسمت دوم)

تهیه و تنظیم : مهندس سلام
*نکته ی مهم دیگر این است که در فصل تابستان، هنوز به صورت جدی کار مدارس آغاز نشده و از طرفی به خاطر فاصله ای که تا کنکور پیشرو دارید ، شرایط برای انجام دو کار زیر فرهم تر است :

**تقویت و جبران نکات ضعف درسی و دیگیری پرداختن بیشتر به دروس محاسباتی و استدالی تری مثل عربی یا زبان ( از عمومی ها و زبان غیر مادری ) و ریاضی یا فیزیک ( از دروس اختصاصی).
در کل جبران نقاط ضعف و یادگیری چنین درس هایی در فضای تابستان به خاطر داشتن فرصت یادگیری بیشتر و عمیق تر در کنار استرس کمتر بسیار مفید تر خواهد بود .
 *یکی از مشکلات اصلی داوطلبان کنکوری ، عدم آشنایی آن ها با شیوه های درست برنامه ریزی و مطالعه مفید است .
بنابرین توصیه میکنیم با شرکت در طرح های مدون آموزشی
– مشاوره ای، خود را در زمینه های مختلف آماده کنید .
 دقت کنید فقط با مطالعه کردن یک سری مقالات و جزوه های مختلف ، نمیتوانید یک برنامه ریزی درسی حرفه ای شوید بلکه باید مدتی به صورت مستمر آنها را پیگیری و به کار ببندید تا با گذشت زمان مهارتهای کافی را کسب کنید .
 تا اینکه در پایان تابستان به یک کنکوری واقعی تبدیل شده و اما این بار با کوله باری پر از تجربه سال تحصیلی جدید یا همان پاییز را آغاز کنید.
هرکسی ، تا زمانی که موقیعت امروز خود را درک نکند ، گام بعدی را استوار تر بر نخواهد داشت   وب سایت " کنکور" از وبسایت های مورد اعتماد گوگل در زمینه  کنکور  و از مجموعه آموزشی استادبا مدیریت ابراهیم خلیل مهرنو و با همکاری تیم مشاوره ای قدرتمند در این ماه شما را تا روز کنکور93 همراهی می کند تا این که به هدف مورد نظر خودتان رسیده باشید و همواره جزء برترین نفرات کنکور 93 شوید.
 مقاله های ما را میتوانید از طریق همین وب سایت دنبال کنید .
آرزوی قلبی ما قبولی شما دانش آموز عزیز در بهترین دانشگاه کشور است.
 *شاید یکی از عوامل مهم در موفقیت رتبه های برتر کنکور ، مهارتهای مثال زدنی آنها در امر عادت های مطالعاتی خوب شان نسبت به سایر داوطلبان کنکور باشد.
تابستان فصل مناسبی است تا در قالب یک برنامه ی زمانی افزایشی به تدریج به میزان مطالعه ی خود در طول هر هفته اضافه کنید و از همه مهم تر اینکه به خود بقبولانید.
داشتن یک مطالعه ی مستمر در کنار تعداد ساعت مطالعه ی مناسب ضروری خواهد بود.
 این روند فوق موجب می شود تا شما با حدکثر توان خود در فصل پاییز شرع خوبی را به دنبال داشته باشید .
*خلاصه نویسی بعد از مطالعه ی کامل مباحث ودروس به شما این امکان را نیدهد که در شب های آزمون و کنکور ، در یک مدت کوتاه با مرور خلاصه های خود ، به حداکثر آمادگی لازم برسید. این فرصت در تابستان نسبت به سایر  فصل ها بیشتر فراهم است
*با مطالعه ی دقیق منابع درسی خود ، میتوانید به شکل واقع بینانه ای که مشکلات احتمال خود پی ببرید و در صورت نیاز در ماه های آینده ، کتابهای کمک درسی مناسب راتهیه یا در کلاس های تقویتی مورد نظر خود شرکت کنید .
پس با ما همراه باشید با یک انرژی مثبت. می توانید با تیم مشاوران سایت کنکور در تماس باشید وب سایت کنکور دارای یک برنامه ریزی ویژه برای داوطلبان کنکور ، که توسط 130 رتبه برتر تهیه و تنظیم شده است با شما خواهد بود …
پایان موفق باشید .
شماره تماس جهت مشاوره : ۶۶۴۹۸۷۲۴-۰۲۱ ، ۶۶۴۰۹۰۹۰-۰۲۱ ، 09128375747
کنکور,کنکور آسان است,کنکور برتر,کنکور نیوز,کنکور آسان,کنکور اسان است,کنکور آسان,مشاوره کنکور,انتشارات گیلنا,استاد حسین استاد,استاد,درس خواندن آسان است,سایت کنکور,برنامه تابستان,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را 100 بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را 100 بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

مقالات
آشنایی با روشهای صحیح مطالعه در آزمون آنلاین ( بخش چهارم )

آشنایی با روشهای صحیح مطالعه در آزمون آنلاین ( بخش چهارم )   مرحله ی تفکر: در مرحله تفکر، با فکر کردن به آموخته های خود، به آن ها مفهوم می دهیم. همچنین با معنا بخشی به متون خوانده شده، به تثبیت حافظه کمک می کنیم. به عنوان مثال بین …

مقالات
آشنایی با روشهای صحیح مطالعه در آزمون آنلاین ( بخش سوم )

آشنایی با روشهای صحیح مطالعه در آزمون آنلاین ( بخش سوم ) نکات مطالعه برای کنکور – روش مطالعه پس ختام ( PQ4R) یکی از روش های صحیح مطالعه برای کنکور، روش مطالعه پس ختام ( PQ4R) است. این روش یکی از روش های مطالعه موثر، جهت افزایش بازدهی است. …

تماس با خط 1
تماس با خط 2